Το κύριο μέλημα για κάθε επιχειρηματία ο οποίος ασχολείται με τον τουρισμό είναι οι χώροι φιλοξενίας με άποψη, χώροι τους οποίους θέλουμε να αποπνέουν αυτό το οποίο στην Ελλάδα ονομάζουμε φιλοξενία. Και σε συνδυασμό με την αισθητική διακόσμηση, την διεθνή τεχνογνωσία και την παροχή υπηρεσιών με επαγγελματισμό και συνέπεια ανταποκρίνονται στο σύγχρονο τρόπο φιλοξενίας. Πιστεύουμε ότι ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν έχει αυτοσκοπό μόνο το οικονομικό όφελος αλλά και την ικανοποίηση των πελατών του.
Η διακόσμηση εσωτερικών χώρων κατά τη γνώμη μου πρέπει να συνοδεύεται από την ποιότητα υπηρεσιών, σε όλες τις αναφορές μου στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο έλεγα και λέω ότι ο όρος διακόσμηση είναι υποκειμενικός. Είναι βέβαιο όμως ότι ανάμεσα στις διαφορετικές απόψεις υπάρχει και το αντικειμενικό κριτήριο. Αυτό είναι σίγουρα η θεματική διακόσμηση και μάλιστα πιστεύω ότι είναι ανεξαρτήτως στυλ και γούστου.
Μία απλή διακόσμηση μπορεί να επιτευχθεί απλά και μόνο τοποθετώντας διάφορα αντικείμενα σε κάποιες θέσεις ή βάφοντας κάποιους τοίχους με διαφορετικά χρώματα. Η αναβάθμιση - ανακαίνιση όμως ορίζει το νέο, το διαφορετικό.
Σεβόμενη ως διακοσμήτρια το γεγονός ότι κάθε αναβάθμιση χρήζει ενδεδειγμένης και εμπεριστατωμένης μελέτης σχεδιάζουμε ως ομάδα, εδώ στη Δημιουργών Τέχνημα, και δημιουργούμε αποτέλεσμα. Πώς;
Αναφέρονται τα βήματα τα οποία παρουσιάζονται κάτωθι:
Αρχικά ξεκινάμε με την αποτύπωση των χώρων ή τού χώρου τον οποίο θα αναβαθμίσουμε μέσα από τη διαδικασία επιμετρήσεων, απαραίτητα στοιχεία για τη μελέτη διακόσμησης, τη χωροθέτηση, το φωτισμό κ.α.
Ακολουθεί η διακοσμητική μελέτη. Πολύ σημαντικό να γνωρίζει ο πελάτης μας την εικόνα την οποία θα έχει ο χώρος ο οποίος θα αναβαθμιστεί με τις κατόψεις, όψεις, προ-οπτικά, άνω όψεις, τις τομές με τρισδιάστατο πλήρη φωτορεαλισμό. Η σχεδίαση τού χώρου περιλαμβάνει και αυτή των αντικειμένων όπως είναι τα έπιπλα, τα υλικά τα οποία θα χρησιμοποιηθούν, τα φωτιστικά, τα διακοσμητικά υλικά. Η μελέτη διακόσμησης περιλαμβάνει και κύριες προτάσεις επίπλωσης για το κρεβάτι, το κεφαλάρι, τα κομοδίνα, την ντουλάπα, τα τραπεζάκια, τις καρέκλες και πολλά ακόμη. Ο φάκελος διακοσμητικής μελέτης συμπληρώνεται με τους προτεινόμενους χρωματικούς συνδυασμούς για τις επενδύσεις τοίχων, προτάσεις για τα υφάσματα, τα κουβερλί καθώς και για τον κεντρικό και έμμεσο φωτισμό.
Το επόμενο βήμα είναι η μελέτη η οποία αφορά το μηχανολογικό, τον ηλεκτρολογικό και τον υδραυλικό τομέα καθώς και θέσεις και σημεία βάσει τού σχεδιασμού χωροθέτησης. Σημαντικοί τομείς για την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία των εγκαταστάσεων. Μην ξεχνάμε και την τήρηση υγειονομικών και κανονιστικών διατάξεων, στοιχεία τα οποία ορίζει η νομοθεσία.
Τέλος, προχωρούμε στη σύνταξη οικονομικού φακέλου με τον προϋπολογισμό, και την προκοστολόγηση έργου με πλήρες οργανόγραμμα. Πολλές φορές απαιτείται και η λεγόμενη ανακοστολόγηση αλλά αυτό γίνεται μόνο σε περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν έχουμε εικόνα για το υπάρχον διαθέσιμο κεφάλαιο επένδυσης από τον πελάτη μας.
Με την ανάθεση του έργου και κατά την υλοποίησή του, ανεξάρτητα από το εάν την πραγματοποιήσει η εταιρεία μας παρέχουμε πλήρη τεχνική επίβλεψη σε όλα τα στάδια. Πραγματοποιείται σε κάθε περίπτωση ο έλεγχος ποιότητας υπηρεσιών, ποσότητας υλικών αλλά και κόστους των υλικών κατασκευής γενικότερα όλων των προϊόντων τα οποία θα προμηθευτεί ο πελάτης μας.
Παρατηρήσεις
Η μελέτη μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε πρόγραμμα για την υποβοήθηση ένταξης σε επιδοτούμενα προγράμματα. Περιλαμβάνει την κάλυψη και τις προϋποθέσεις τού εκάστοτε προγράμματος το οποίο ενδεχομένως ισχύει την αντίστοιχη χρονική περίοδο.