Είναι πολλά τα ερωτήματα στα οποία πρέπει να απαντήσει ο εκάστοτε επιχειρηματίας πριν από την τελική απόφαση έναρξης της επιχείρησης του. Σίγουρα έχει να αντιμετωπίσει πλειάδα θεμάτων – προβλημάτων όταν πρόκειται να δημιουργήσει κάποιον επαγγελματικό χώρο. Η επιχειρηματική ιδέα, η εικόνα, τα πρότυπα λειτουργίας και η διακόσμηση είναι κομμάτια ενός παζλ τα οποία πρέπει να ταιριάζουν μεταξύ τους συνθέτοντας αυτήν την πολυπόθητη μοναδικότητα για τον κάθε επιχειρηματία. Οι επιχειρήσεις οι οποίες ξεχωρίζουν είναι διαφορετικές από τα πρώτα τους βήματα και οι διαφορές εντοπίζονται στις λεπτομέρειες. Θυμηθείτε πως υπάρχουν τέσσερα κύρια στοιχεία στην προσπάθεια δημιουργίας ενός επαγγελματικού χώρου κατά τη δική μου τουλάχιστον γνώμη. Αυτά είναι το προϊόν ή οι υπηρεσίες, η προβολή του, ο τρόπος σύμφωνα με τον οποίο θα το διαθέσεις στην αγορά και η ποιότητα σε σχέση με την τελική τιμή του.
Για τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και τη διακόσμηση επαγγελματικών χώρων μη συμβιβαστείτε με τίποτα λιγότερο από το αισθητικό αποτέλεσμα. Μην ξεχνάτε ότι πρόκειται για το δικό σας ξεχωριστό κατάστημα ή τη δική σας μοναδική επιχείρηση. Ζούμε σε μια εποχή ιδιαίτερα ανταγωνιστική, όπου τα πάντα, ακόμη και η διακοσμητική αρχιτεκτονική, χρησιμοποιούνται για να γοητεύσουν και να προσελκύσουν το κοινό. Η δημιουργία επαγγελματικών χώρων υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προβολή και προώθηση της κάθε ατομικής επιχείρησης ή εταιρείας.
Η διάθεσή μας βρίσκεται σε άμεση συνάρτηση με το περιβάλλον. Σκεφτείτε … είναι τυχαίο άραγε πως πάρα πολλοί καταναλωτές αποφεύγουν να επιλέγουν κάποια καταστήματα; Η απάντηση έχει δοθεί σε πολλές έρευνες καταναλωτών και ιεραρχικά η επικρατέστερη είναι πλέον κοινότυπη - γιατί πολύ απλά δεν τούς ελκύει η πρώτη εικόνα. Πιστεύω ότι ο χώρος στον οποίο εργαζόμαστε θέλουμε να μάς αντιπροσωπεύει. Η προσωπικότητα της κάθε επιχείρησης χρειάζεται σαφή αισθητικό χαρακτήρα.
Στόχος μου είναι οι υπηρεσίες μου να προσθέτουν αξία στις επαγγελματικές σας επιλογές· και γενικότερα κάθε επαγγελματίας ο οποίος σέβεται τον εαυτό του να προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία δημιουργούν συνέχεια στην επαγγελματική του ζωή.
Σκοπός μου σαν διακοσμήτρια είναι να δημιουργήσω χώρους παραγωγικά όμορφους, ώστε τα όνειρα και οι στόχοι των πελατών μου να μεταμορφώνονται σε εμπνευσμένο περιβάλλον εργασίας και πώλησης. Όταν δε, πρόκειται ειδικότερα για επαγγελματικούς χώρους, δίνω πολύ έμφαση στην τελική εικόνα. Τηρώ ευλαβικά όλες εκείνες τις προδιαγραφές οι οποίες θα σάς βοηθούν να φτάνετε καθημερινά στο επιθυμητό αποτέλεσμα, έτσι ώστε ο χώρος να είναι τουλάχιστον παραγωγικά επιλέξιμος σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Μια επιχείρηση όσο μικρή ή μεγάλη και αν είναι, απαιτεί πολλά περισσότερα από αυτά τα οποία πιστεύουμε.
Να θυμάστε ότι η αξία της διακόσμησης φαίνεται στο χρόνο και τη ζούμε καθημερινά.